PASTILE DE SENTIMENTE

Scrisul e mai tânăr decât omul,
Dar e atât de bătrân,
Încât cred că n-o mai duce mult.
Ce va face poezia după moartea scrisului?
Eu cred că vor fi pastile
Cu aromă, gust, miros, conținut de poezie.
Vom găsi la farmacii
Comprimate cu esență
De catrene, de balade…
Pastila de Marius Robu
Va fi cea mai populară
Din toată opera mea.
O capsulă va costa o nimica toată, dar,
În urma administrării,
Va avea un efect care va reda
Cititorului viitorului
Sentimentul pe care îl au acum
Cei ce mă citesc.
Îmi vine să nu mai scriu,
Să mă apuc de livrat substanța de bază.
Ochilor, voi veți fi vitregiți,
Gura se va bucura.
Am început să compun poezie pentru gură.
Nu voi mai fi tradus în braille
Și în nicio altă limbă.
Limba mea va fi atunci
Limba cititorului,
Limba viitorului.

