DRAGOSTEA BĂRBATULUI PE-NȚELESUL OARECUI

Poemele lui Marius Robu, în oglinda epigramistului Marian Grig Dobreanu, din recentul său volum „Așa s-a născut…GENEZA

Marius Robu:

DRAGOSTEA BĂRBATULUI PE-NȚELESUL OARECUI

Te mint că te iubesc, din răzbunare;
Vreau să mă simt iubit, nu să iubesc,
În vorba-mi să te crezi mereu mai mare,
În suflet niciun loc să nu-ți găsesc!

Să nu te pierd și nici să nu te am,
E tot ce pot din tot ce mai voiesc;
Să mă iubești la fel cum te iubeam
Când mă iubeai la fel cum te iubesc!

30.10.2013

Marian Liberu:

DRAGOSTEA BĂRBATULUI PE-NȚELESUL ORIȘICUI

Te mint că te iubesc de la-nceput,
Eu, de nu mint, nici nu pot să iubesc,
La vorbe mari nu prea m-am priceput
Şi-ţi murmur la ureche… ce găsesc.

Mari sentimente-n suflet nu au loc,
Nu că n-ar fi, dar n-au mai încăput.
La început, nu te iubeam deloc
Azi te iubesc la fel ca la-nceput!

31.10.2013

