În urma unei grele operații reușite, medicul și-a condus fericit pacientul, o persoană importantă, până la poarta spitalului. Felicitări, mulțumiri, lacrimi de recunoștință din partea celui operat, a rudelor și apropiaților acestuia…Mass media erau prezente…„Acest moment îmi va schimba în bine cariera, încrederea în forțele proprii, chiar viața”, își spunea plin de entuziasm doctorul, întorcându-se la cabinetil său, străbătând ca un alt om curtea spitalului, obosit, dar plin de satisfacție…Atunci și-a adus aminte că a uitat foarfecele în pacient.
Oameni buni, la capătul fiecărei zile, înainte de culcare, trec în revistă, în gând, tot ce am realizat, inclusiv în scris, în ziua respectivă, în viață.
Doamne, cred c-am făcut bine tot ce a ținut de mine.
Spontan, îmi aduc aminte de un singur „amănunt”: Am uitat și astăzi să fiu fericit!

18.01.2017

